Ik twijfel over de maat. Wat kan ik het beste doen?

Twijfel je over welke maat kleding of mutsjes/slofjes je moet nemen, neem dan eerst even contact op. 

Hoe lang is de levertijd van een op maat gemaakt artikel of iets wat niet op voorraad is?

Dit verschilt per product. Een speenkoord met naam is vaak al binnen 5 dagen klaar maar een muziekmobiel heeft doorgaans een levertijd van 28 dagen. Bij veel producten staat de levertijd vermeld, indien het product niet op voorraad is. Dit is een standaard levertijd en kan afwijken van het moment zelf (bijvoorbeeld door feestdagen, vakantie of drukte). Wil je weten wat de exacte levertijd zal zijn als je besteld, neem dan contact op voordat je de bestelling plaatst. 

Ik heb een spoed bestelling. Kan dat?

Er kan een uitzondering worden gemaakt! Neem even contact op voor de mogelijkheden voordat je de bestelling plaatst.

Ik zoek iets wat niet op de site staat. Kun je mij helpen?

Er is heel veel mogelijk. Laat mij je wensen weten en samen kijken we wat er mogelijk is!

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als het artikel op voorraad is, wordt je bestelling binnen 3 werkdagen verzonden, na ontvangst van de betaling.

Hoe moet ik betalen?

Betalen gaat via iDeal, bankcontant, Giropay, Creditcard of Klarna afterpay.

Ik heb geen mail ontvangen.

Controleer altijd even of de mail bij de Spam terecht is gekomen. Geef dan aan dat het geen ongewenste mail is. Dan komen de berichten van Softie baby Musthaves voortaan in je Postvak In.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat kan! Je bestelling kan je ophalen in mijn winkel in de Urban Shopper, Torenallee 60 02, Eindhoven. Openingstijden WOE tm VR 11.00-18.00u, ZA 11.00-17.00u, ZO 12.00-17.00u. Je ontvangt een bericht wanneer het klaarligt om op te halen.

Heb je ook cadeaubonnen?

Er zijn ook cadeaubonnen beschikbaar. Deze zijn zowel online als in de winkel in te wisselen. Deze vind je onder de categorie Cadeaubon.

Hoe wissel ik mijn cadeaubon online in?

Aan het einde van het bestelproces kun je een kortingscode invoeren (in het winkelmandje). Deze staat vermeld op je cadeaubon. Als je online je cadeaubon inwisselt, dien je deze in één keer te besteden. De cadeaubon kan ook in de winkel worden besteed. Ervaar je problemen met het online inwisselen van je cadeaubon? Neem dan even contact op.

Ik wil graag naar het buitenland verzenden. Kan dat?

Jazeker! Wij verzenden binnen Europa. Buiten Europa is helaas niet mogelijk.

Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren. Hoe doe ik dit?

Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Stuur mij dan zo spoedig mogelijk een mail of via de chat van instagram. Uiterlijk binnen 24uur.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via het contactformulier.